




SilnikiSilniki
Poczuj wodę i doświadcz jej bliskości
Silniki, dzięki którym poczujesz wodę i doświadczysz jej bliskości na wiele nowych, wcześniej nieznanych sposobów. Mamy tu na myśli pełną gamę wytrzymałych, niezawodnych i zapewniających doskonałe osiągi silników zaburtowych, które udowodniły swoją wartość na wodach śródlądowych i morskich przybrzeżnych wszystkich zakątków świata.
Proste i łatwe systemy sterowania, w połączeniu z niezwykle łatwym transportem zwłaszcza mniejszych modeli, to najlepszy sposób na odkrywanie motorowodnej przygody.
Silniki zaburtowe to idealne napędy do łodzi rodzinnych, większych jachtów żaglowych, dinghy i jednostek przeznaczonych do pracy na wodzie
Oferowane przez Nas silniki zaburtowe wykorzystywane do napędu łodzi łączą ze sobą innowację, wysokie osiągi i najwyższą jakość wykonania, dostarczając użytkownikom niezapomnianych wrażeń oraz ekscytację podczas wodnych podróży.
Wszystkie osoby, które cenią najwyższą jakość oraz ponadprzeciętne osiągi silników zaburtowych zapraszamy do naszego salonu
15 H.O.

Lekki, wytrzymały i ekologiczny. Niewielka moc, ale znakomite osiągi.
Główne cechy
- Rodzaj silnika: Rzędowy 2-cylindrowy E-TEC z wtryskiem bezpośrednim
- Średnica cylindra × skok tłoka w calach (mm): 2,992 × 2,5 (76 × 64)
- Pojemność skokowa w calach sześciennych (cm3) l: 35,2 (577)
- Przełożenie (długość wału): 2,15:1
- Zakres obrotów przy pełnym otwarciu przepustnicy: 5000-5500 obr./min
- Rozruch: Elektryczny i linka
- Sterowanie: Mechaniczne
- Zasilanie paliwem: Wtrysk bezpośredni E-TEC z trybem spalania warstwowego na niskich obrotach
- Natężenie prądu alternatora: 56 A (całkowite) | 15 A (prąd ładowania netto)
- Układ kierowniczy: Zdalne lub rumpel
Załączniki
25 HP

Lekki, wytrzymały i ekologiczny. Niewielka moc, ale znakomite osiągi.
Główne cechy
- Rodzaj silnika: Rzędowy 2-cylindrowy E-TEC z wtryskiem bezpośrednim
- Średnica cylindra × skok tłoka w calach (mm): 2,992 × 2,5 (76 × 64)
- Pojemność skokowa w calach sześciennych (cm3) l: 35,2 (577)
- Przełożenie (długość wału): 2,15:1
- Zakres obrotów przy pełnym otwarciu przepustnicy: 5000-5500 obr./min
- Rozruch: Elektryczny i linka
- Sterowanie: Mechaniczne
- Zasilanie paliwem: Wtrysk bezpośredni E-TEC z trybem spalania warstwowego na niskich obrotach
- Natężenie prądu alternatora: 56 A (całkowite) | 15 A (prąd ładowania netto)
- Układ kierowniczy: Zdalne lub rumpel
Załączniki
30 HP

LEKKI, WYTRZYMAŁY I EKOLOGICZNY. NIEWIELKA MOC, ALE WYSOKIE NATĘŻENIE WYTWARZANEGO PRĄDU.
GŁÓWNE CECHY
- Rodzaj silnika: Rzędowy 2-cylindrowy E-TEC z wtryskiem bezpośrednim
- Średnica cylindra x skok tłoka – w calach (mm): 2,992 x 2,5 (76 x 64)
- Pojemność skokowa – w calach sześciennych (cm3) l: 35,2 (577)
- Przełożenie (długość kolumny): 2,15:1
- Zakres obrotów przy pełnym otwarciu przepustnicy: 5500-6000 obr./min
- Rozruch: Elektryczny lub linka
- Sterowanie: Mechaniczne
- Zasilanie paliwem: Wtrysk bezpośredni E-TEC z trybem spalania warstwowego na niskich obrotach
- Natężenie prądu alternatora: 56 A (całkowite) / 15 A (prąd ładowania netto)
- Układ kierowniczy: Zdalne lub rumpel
Załączniki
40 HP

Lekki, wytrzymały i ekologiczny. Niewielka moc, ale znakomite osiągi.
Główne cechy
- Rodzaj silnika: Rzędowy 2-cylindrowy E-TEC z wtryskiem bezpośrednim
- Średnica cylindra × skok tłoka w calach (mm): 3,601 × 2,588 (91 × 66)
- Pojemność skokowa w calach sześciennych (cm3) l: 52,7 (863)
- Przełożenie (długość wału): 2,90:1
- Zakres obrotów przy pełnym otwarciu przepustnicy: 5500–6000 obr./min
- Rozruch: Elektryczny lub linka (tylko 40)
- Sterowanie: Mechaniczne
- Zasilanie paliwem: Wtrysk bezpośredni E-TEC z trybem spalania warstwowego na niskich obrotach
- Natężenie prądu alternatora: 81 A (całkowite) / 25 A (prąd ładowania netto)
- Układ kierowniczy: Zdalne (opcjonalny rumpel)
Załączniki
50 HP

Lekki, wytrzymały i ekologiczny. Niewielka moc, ale znakomite osiągi.
Główne cechy
- Rodzaj silnika: Rzędowy 2-cylindrowy E-TEC z wtryskiem bezpośrednim
- Średnica cylindra × skok tłoka w calach (mm): 3,601 × 2,588 (91 × 66)
- Pojemność skokowa w calach sześciennych (cm3) l: 52,7 (863)
- Przełożenie (długość wału): 2,90:1
- Zakres obrotów przy pełnym otwarciu przepustnicy: 5500–6000 obr./min
- Rozruch: Elektryczny lub linka (tylko 40)
- Sterowanie: Mechaniczne
- Zasilanie paliwem: Wtrysk bezpośredni E-TEC z trybem spalania warstwowego na niskich obrotach
- Natężenie prądu alternatora: 81 A (całkowite) / 25 A (prąd ładowania netto)
- Układ kierowniczy: Zdalne (opcjonalny rumpel)
Załączniki
60 HP

Lekki, wytrzymały i ekologiczny. Niewielka moc, ale znakomite osiągi.
Główne cechy
- Rodzaj silnika: Rzędowy 2-cylindrowy E-TEC z wtryskiem bezpośrednim
- Średnica cylindra × skok tłoka w calach (mm): 3,601 × 2,588 (91 × 66)
- Pojemność skokowa w calach sześciennych (cm3) l: 52,7 (863)
- Przełożenie (długość wału): 2,90:1
- Zakres obrotów przy pełnym otwarciu przepustnicy: 5500–6000 obr./min
- Rozruch: Elektryczny lub linka (tylko 40)
- Sterowanie: Mechaniczne
- Zasilanie paliwem: Wtrysk bezpośredni E-TEC z trybem spalania warstwowego na niskich obrotach
- Natężenie prądu alternatora: 81 A (całkowite) / 25 A (prąd ładowania netto)
- Układ kierowniczy: Zdalne (opcjonalny rumpel)
Załączniki
60 H.O.

Lekki, wytrzymały i ekologiczny. Niewielka moc, ale znakomite osiągi.
Główne cechy
- Rodzaj silnika: Rzędowy 3-cylindrowy E-TEC z wtryskiem bezpośrednim
- Średnica cylindra × skok tłoka w calach (mm): 3,601 × 2,588 (91 × 66)
- Pojemność skokowa w calach sześciennych (cm3) l: 79,1 (1295) 1,3 l
- Przełożenie (długość wału): 2,00:1 (20 cali) , 2,25:1 (25 cali), 2,36:1 (20 cali i 25 cali)
- Zakres obrotów przy pełnym otwarciu przepustnicy: 5000-5500 obr./min
- Rozruch: elektryczny
- Sterowanie: Mechaniczne
- Zasilanie paliwem: Wtrysk bezpośredni E-TEC z trybem spalania warstwowego na niskich obrotach
- Natężenie prądu alternatora: 81 A (całkowite) / 25 A (prąd ładowania netto)
- Układ kierowniczy: Zdalne (opcjonalny rumpel)
Załączniki
75 HP

Świetny wybór zarówno pod względem użyteczności, jak i osiągów.
Główne cechy
- Rodzaj silnika: Rzędowy 3-cylindrowy E-TEC z wtryskiem bezpośrednim
- Średnica cylindra × skok tłoka w calach (mm): 3,601 × 2,588 (91 × 66)
- Pojemność skokowa w calach sześciennych (cm3) l: 79,1 (1295) 1,3 l
- Przełożenie (długość wału): 2,00:1 (20 cali), 2,25:1 (25 cali)
- Zakres obrotów przy pełnym otwarciu przepustnicy: 5000-5500 obr./min
- Rozruch: elektryczny
- Sterowanie: Mechaniczne
- Zasilanie paliwem: Wtrysk bezpośredni E-TEC z trybem spalania warstwowego na niskich obrotach
- Natężenie prądu alternatora: 81 A (całkowite) | 25 A (prąd ładowania netto)
- Układ kierowniczy: Zdalne (opcjonalny rumpel)
Załączniki
90 HP

Świetny wybór zarówno pod względem użyteczności, jak i osiągów.
Główne cechy
- Rodzaj silnika: Rzędowy 3-cylindrowy E-TEC z wtryskiem bezpośrednim
- Średnica cylindra × skok tłoka w calach (mm): 3,601 × 2,588 (91 × 66)
- Pojemność skokowa w calach sześciennych (cm3) l: 79,1 (1295) 1,3 l
- Przełożenie (długość wału): 2,00:1 (20 cali), 2,25:1 (25 cali)
- Zakres obrotów przy pełnym otwarciu przepustnicy: 5000-5500 obr./min
- Rozruch: elektryczny
- Sterowanie: Mechaniczne
- Zasilanie paliwem: Wtrysk bezpośredni E-TEC z trybem spalania warstwowego na niskich obrotach
- Natężenie prądu alternatora: 81 A (całkowite) | 25 A (prąd ładowania netto)
- Układ kierowniczy: Zdalne (opcjonalny rumpel)
Załączniki
90 H.O.

Świetny wybór zarówno pod względem użyteczności, jak i osiągów.
Główne cechy
- Rodzaj silnika: V4 60° E-TEC z wtryskiem bezpośrednim
- Średnica cylindra × skok tłoka w calach (mm): 3,601 × 2,588 (91 × 66)
- Pojemność skokowa w calach sześciennych (cm3) l: 105,4 (1726) 1,7 l
- Przełożenie (długość wału): 2,00:1 (20 cali), 2,25:1 (25 cali)
- Zakres obrotów przy pełnym otwarciu przepustnicy: 5500–6000 obr./min
- Rozruch: elektryczny
- Sterowanie: Mechaniczne
- Zasilanie paliwem: Wtrysk bezpośredni E-TEC z trybem spalania warstwowego na niskich obrotach
- Natężenie prądu alternatora: 133 A (całkowite) | 50 A (prąd ładowania netto)
- Układ kierowniczy: Zdalne (opcjonalny rumpel)
Załączniki
115 HP

Świetny wybór zarówno pod względem użyteczności, jak i osiągów.
Główne cechy
- Rodzaj silnika: V4 60° E-TEC z wtryskiem bezpośrednim
- Średnica cylindra × skok tłoka w calach (mm): 3,601 × 2,588 (91 × 66)
- Pojemność skokowa w calach sześciennych (cm3) l: 105,4 (1726) 1,7 l
- Przełożenie (długość wału): 2,00:1 (20 cali), 2,25:1 (25 cali)
- Zakres obrotów przy pełnym otwarciu przepustnicy: 5500–6000 obr./min
- Rozruch: elektryczny
- Sterowanie: Mechaniczne
- Zasilanie paliwem: Wtrysk bezpośredni E-TEC z trybem spalania warstwowego na niskich obrotach
- Natężenie prądu alternatora: 133 A (całkowite) | 50 A (prąd ładowania netto)
- Układ kierowniczy: Zdalne (opcjonalny rumpel)
Załączniki
115 H.O.

Świetny wybór zarówno pod względem użyteczności, jak i osiągów.
Główne cechy
- Rodzaj silnika: V4 60° E-TEC z wtryskiem bezpośrednim
- Średnica cylindra × skok tłoka w calach (mm): 3,601 × 2,588 (91 × 66)
- Pojemność skokowa w calach sześciennych (cm3) l: 105,4 (1726) 1,7 l
- Przełożenie (długość wału): 2,00:1 (20 cali), 2,25:1 (25 cali)
- Zakres obrotów przy pełnym otwarciu przepustnicy: 5500–6000 obr./min
- Rozruch: elektryczny
- Sterowanie: Mechaniczne
- Zasilanie paliwem: Wtrysk bezpośredni E-TEC z trybem spalania warstwowego na niskich obrotach
- Natężenie prądu alternatora: 133 A (całkowite) | 50 A (prąd ładowania netto)
- Układ kierowniczy: Zdalne (opcjonalny rumpel)
Załączniki
135 H.O.

Najlepszy stosunek mocy do masy, przekładający się na łatwiejszą obsługę, większe przyspieszenie, wyższą prędkość oraz większą skuteczność.
Główne cechy
- Rodzaj silnika: V6 60° E-TEC z wtryskiem bezpośrednim
- Średnica cylindra × skok tłoka w calach (mm): 3,601 × 2,588 (91 × 66)
- Pojemność skokowa w calach sześciennych (cm3) l: 158,2 (2589) 2,6 l
- Przełożenie (długość wału): 1,86:1 (20 cali), 1,85:1 (25 cali)
- Zakres obrotów przy pełnym otwarciu przepustnicy: 5300–6000 obr./min
- Rozruch: elektryczny
- Sterowanie: Mechaniczne / cyfrowe ICON EST (opcja) Mech. lub cyfrowe ICON EST
- Zasilanie paliwem: Wtrysk bezpośredni E-TEC z trybem spalania warstwowego na niskich obrotach
- Natężenie prądu alternatora: 133 A (całkowite) | 50 A (prąd ładowania netto)
- Układ kierowniczy: Zdalny
Załączniki
150 KM

NAJNOWSZE, NAJSZYBSZE, NAJBEZPIECZNIEJSZE DLA ŚRODOWISKA I NAJBARDZIEJ ENERGICZNE.
GŁÓWNE CECHY
- Typ silnika: 3-cylindrowy silnik rzędowy E-TEC G2
- Średnica x skok – cale (mm): 3,85 x 3,25 (98 x 82,6))
- Pojemność skokowa – cale sześcienne (cm3) L: 114 (1,9)
- Przełożenie przekładni (długość wału): 2,08:1
- Zakres obr/min z całkowicie otwartą przepustnicą: 5000-6000 obr/min
- Rozruch: elektryczny
- Sterownica: CON II
- Wtrysk paliwa: wtrysk bezpośredni E-TEC z warstwowym trybem spalania na niskich obrotach
- Moc wyjściowa alternatora: 14 amperów netto na biegu jałowym/22 waty
- Sterowanie: wspomagane | zdalne | zdalne / cięgno
Załączniki
150 H.O.

NAJSZYBSZE, NAJBEZPIECZNIEJSZE DLA ŚRODOWISKA I NAJBARDZIEJ ENERGICZNE.
GŁÓWNE CECHY
- Typ silnika: V6 66° E-TEC D.I.
- Średnica x skok – cale (mm) 3,386 x 3,100 (86 x 78,7)
- Pojemność skokowa – cale sześcienne (cm3) L: 167 (2744) 2,7L
- Przełożenie przekładni (długość wału): 2,17:1
- Zakres obr/min z całkowicie otwartą przepustnicą: 5000-6000 obr/min
- Rozruch: elektryczny
- Sterownica: manetka cyfrowa zintegrowana z przepustnicą
- Wtrysk paliwa: wtrysk bezpośredni E-TEC z warstwowym trybem spalania na niskich obrotach
- Moc wyjściowa alternatora: 133 ampery w sumie | 50 netto wydzielonych | 14 amperów na biegu jałowym
- Sterowanie: zdalne – zintegrowane sterowanie hydrauliczne | wspomaganie sterowania
Załączniki
175 KM

NAJSZYBSZE, NAJBEZPIECZNIEJSZE DLA ŚRODOWISKA I NAJBARDZIEJ ENERGICZNE.
GŁÓWNE CECHY
- Typ silnika: V6 66° E-TEC D.I.
- Średnica x skok – cale (mm) 3,386 x 3,100 (86 x 78,7)
- Pojemność skokowa – cale sześcienne (cm3) L: 167 (2744) 2,7L
- Przełożenie przekładni (długość wału): 2,17:1
- Zakres obr/min z całkowicie otwartą przepustnicą: 5000-6000 obr/min
- Rozruch: elektryczny
- Sterownica: manetka cyfrowa zintegrowana z przepustnicą
- Wtrysk paliwa: wtrysk bezpośredni E-TEC z warstwowym trybem spalania na niskich obrotach
- Moc wyjściowa alternatora: 133 ampery w sumie | 50 netto wydzielonych | 14 amperów na biegu jałowym
- Sterowanie: zdalne – zintegrowane sterowanie hydrauliczne | wspomaganie sterowania
Załączniki
200 KM

NAJSZYBSZE, NAJBEZPIECZNIEJSZE DLA ŚRODOWISKA I NAJBARDZIEJ ENERGICZNE.
GŁÓWNE CECHY
- Typ silnika: V6 66° E-TEC D.I.
- Średnica x skok – cale (mm) 3,386 x 3,100 (86 x 78,7)
- Pojemność skokowa – cale sześcienne (cm3) L: 167 (2744) 2,7L
- Przełożenie przekładni (długość wału): 2,17:1
- Zakres obr/min z całkowicie otwartą przepustnicą: 5000-6000 obr/min
- Rozruch: elektryczny
- Sterownica: manetka cyfrowa zintegrowana z przepustnicą
- Wtrysk paliwa: wtrysk bezpośredni E-TEC z warstwowym trybem spalania na niskich obrotach
- Moc wyjściowa alternatora: 133 ampery w sumie | 50 netto wydzielonych | 14 amperów na biegu jałowym
- Sterowanie: zdalne – zintegrowane sterowanie hydrauliczne | wspomaganie sterowania
Załączniki
200 H.O.

NAJSZYBSZE, NAJBEZPIECZNIEJSZE DLA ŚRODOWISKA I NAJBARDZIEJ ENERGICZNE.
GŁÓWNE CECHY
- Typ silnika: V6 74° E-TEC D.I.
- Średnica x skok – cale (mm) 3,854 x 3,000 (98 x 76)
- Pojemność skokowa – cale sześcienne (cm3) L: 210 (3441) 3,4 L
- Przełożenie przekładni (długość wału): 1,85:1
- Zakres obr/min z całkowicie otwartą przepustnicą: 5400-6000 obr/min
- Rozruch: elektryczny
- Sterownica: manetka cyfrowa zintegrowana z przepustnicą
- Wtrysk paliwa: wtrysk bezpośredni E-TEC z warstwowym trybem spalania na niskich obrotach
- Moc wyjściowa alternatora: 133 ampery w sumie | 50 netto wydzielonych | 14 amperów na biegu jałowym
- Sterowanie: zdalne – zintegrowane sterowanie hydrauliczne | wspomaganie sterowania
Załączniki
225 H.O.

NAJSZYBSZE, NAJBEZPIECZNIEJSZE DLA ŚRODOWISKA I NAJBARDZIEJ ENERGICZNE.
GŁÓWNE CECHY
- Typ silnika: V6 74° E-TEC D.I.
- Średnica x skok – cale (mm) 3,854 x 3,000 (98 x 76)
- Pojemność skokowa – cale sześcienne (cm3) L: 210 (3441) 3,4 L
- Przełożenie przekładni (długość wału): 1,85:1
- Zakres obr/min z całkowicie otwartą przepustnicą: 5400-6000 obr/min
- Rozruch: elektryczny
- Sterownica: manetka cyfrowa zintegrowana z przepustnicą
- Wtrysk paliwa: wtrysk bezpośredni E-TEC z warstwowym trybem spalania na niskich obrotach
- Moc wyjściowa alternatora: 133 ampery w sumie | 50 netto wydzielonych | 14 amperów na biegu jałowym
- Sterowanie: zdalne – zintegrowane sterowanie hydrauliczne | wspomaganie sterowania
Załączniki
250 KM

NAJSZYBSZE, NAJBEZPIECZNIEJSZE DLA ŚRODOWISKA I NAJBARDZIEJ ENERGICZNE.
GŁÓWNE CECHY
- Typ silnika: V6 74° E-TEC D.I.
- Średnica x skok – cale (mm) 3,854 x 3,000 (98 x 76)
- Pojemność skokowa – cale sześcienne (cm3) L: 210 (3441) 3,4 L
- Przełożenie przekładni (długość wału): 1,85:1
- Zakres obr/min z całkowicie otwartą przepustnicą: 5400-6000 obr/min
- Rozruch: elektryczny
- Sterownica: manetka cyfrowa zintegrowana z przepustnicą
- Wtrysk paliwa: wtrysk bezpośredni E-TEC z warstwowym trybem spalania na niskich obrotach
- Moc wyjściowa alternatora: 133 ampery w sumie | 50 netto wydzielonych | 14 amperów na biegu jałowym
- Sterowanie: zdalne – zintegrowane sterowanie hydrauliczne | wspomaganie sterowania
Załączniki
250 H.O.

NAJSZYBSZE, NAJBEZPIECZNIEJSZE DLA ŚRODOWISKA I NAJBARDZIEJ ENERGICZNE.
GŁÓWNE CECHY
- Typ silnika: V6 74° E-TEC D.I.
- Średnica x skok – cale (mm): 3,854 x 3,000 (98 x 76)
- Pojemność skokowa – cale sześcienne (cm3) L: 210 (3441) 3,4 L
- Przełożenie przekładni (długość wału): 1,85:1
- Zakres obr/min z całkowicie otwartą przepustnicą: 5400-6000 obr/min
- Rozruch: elektryczny
- Sterownica: manetka cyfrowa zintegrowana z przepustnicą
- Wtrysk paliwa: wtrysk bezpośredni E-TEC z warstwowym trybem spalania na niskich obrotach
- Moc wyjściowa alternatora: 133 ampery w sumie | 50 netto wydzielonych | 14 amperów na biegu jałowym
- Sterowanie: zdalne – zintegrowane sterowanie hydrauliczne | wspomaganie sterowania
Załączniki
300 KM

NAJSZYBSZE, NAJBEZPIECZNIEJSZE DLA ŚRODOWISKA I NAJBARDZIEJ ENERGICZNE.
GŁÓWNE CECHY
- Typ silnika: V6 74° E-TEC D.I.
- Średnica x skok – cale (mm): 3,854 x 3,000 (98 x 76)
- Pojemność skokowa – cale sześcienne (cm3) L: 210 (3441) 3,4 L
- Przełożenie przekładni (długość wału): 1.85:1
- Zakres obr/min z całkowicie otwartą przepustnicą: 5400-6000 obr/min
- Rozruch: elektryczny
- Sterownica: manetka cyfrowa zintegrowana z przepustnicą
- Wtrysk paliwa: wtrysk bezpośredni E-TEC z warstwowym trybem spalania na niskich obrotach
- Moc wyjściowa alternatora: 133 ampery w sumie | 50 netto wydzielonych | 14 amperów na biegu jałowym
- Sterowanie: zdalne – zintegrowane sterowanie hydrauliczne | wspomaganie sterowania
Załączniki
6 KM

Proste sterowanie
Główne cechy
- Rodzaj silnika: 2-cylindrowy, 1-cylindrowy
- Średnica cylindra × skok tłoka w calach (mm): 59 × 45 (2,32 × 1,77)
- Pojemność skokowa w calach sześciennych (cm3) l: 123 (7,5)
- Przełożenie (długość wału): 2,15:1, 2,08:1
- Zakres obrotów przy pełnym otwarciu przepustnicy: 4500–6000 obr./min
- Rozruch: Elektryczny lub ręczny
- Sterowanie: Zdalne lub rumpel
- Zasilanie paliwem: Gaźnik
- Natężenie prądu alternatora: Tylko w modelach z elektrycznym rozruchem: 12 V, 60 W, 5 A, 12 V, 80 W, 6 A, 12 V, 145 W, 12 A
- Układ kierowniczy: Rumpel lub zdalny
Załączniki
3,5 KM

Proste sterowanie
Główne cechy
- Rodzaj silnika: 2-cylindrowy, 1-cylindrowy
- Średnica cylindra × skok tłoka w calach (mm): 59 × 36 (2,32 × 177)
- Pojemność skokowa w calach sześciennych (cm3) l: 7,5 cali sześciennych/123 cm3
- Przełożenie (długość wału): 2,15:1, 2,08:1
- Zakres obrotów przy pełnym otwarciu przepustnicy: 4500–6000 obr./min
- Rozruch: Elektryczny lub ręczny
- Sterowanie: Zdalne lub rumpel
- Zasilanie paliwem: Gaźnik
- Natężenie prądu alternatora: Tylko w modelach z elektrycznym rozruchem: 12 V, 60 W, 5 A, 12 V, 80 W, 6 A, 12 V, 145 W, 12 A
- Układ kierowniczy: Rumpel lub zdalny
Załączniki
15 KM

Wydajność i kompaktowe rozmiary.
Główne cechy
- Rodzaj silnika: 2-cylindrowy, 1-cylindrowy
- Średnica cylindra × skok tłoka w calach (mm): 61 × 60 (2,4 × 2,36)
- Pojemność skokowa w calach sześciennych (cm3) l: 351 (21,41)
- Przełożenie (długość wału): 2,15:1, 2,08:1
- Zakres obrotów przy pełnym otwarciu przepustnicy: 4500–6000 obr./min
- Rozruch: Elektryczny lub ręczny
- Sterowanie: Zdalne lub rumpel
- Zasilanie paliwem: Gaźnik
- Natężenie prądu alternatora: Tylko w modelach z elektrycznym rozruchem: 12 V, 60 W, 5 A, 12 V, 80 W, 6 A, 12 V, 145 W, 12 A
- Układ kierowniczy: Rumpel lub zdalny
Załączniki
9,8 KM

Łatwość pływania
Główne cechy
- Rodzaj silnika: 2-cylindrowy, 1-cylindrowy
- Średnica cylindra × skok tłoka w calach (mm): 55 × 44 (2,17 × 1,73)
- Pojemność skokowa w calach sześciennych (cm3) l: 209 (12,8)
- Przełożenie (długość wału): 2,15:1, 2,08:1
- Zakres obrotów przy pełnym otwarciu przepustnicy: 4500–6000 obr./min
- Rozruch: Elektryczny lub ręczny
- Sterowanie: Zdalne lub rumpel
- Zasilanie paliwem: Gaźnik
- Natężenie prądu alternatora: Tylko w modelach z elektrycznym rozruchem: 12 V, 60 W, 5 A, 12 V, 80 W, 6 A, 12 V, 145 W, 12 A
- Układ kierowniczy: Rumpel lub zdalny